Tuokkari BeachFutis tulospalvelu:

Mestarit: FC Katse.

11.00 Hevostelua-UBP 3-1 (0-0)

11.30 Tiltti-Katse 1-2 (1-0)

12.15 Hevostelua-Sintit 3-3 (0-2)

13.00 Tiltti-UBP 4-0 (3-0)

13.45 Sintit-UBP 3-0 (1-0)

14.30 Hevostelua-Katse 2-2 (1-2)

15.15 Tiltti-Sintit 2-0 (1-0)

16.00 Katse-UBP 2-0 (0-0)

16.45 Tiltti-Hevostelua 0-2 (0-1)

17.30 Sintit-Katse 1-4 (0-1)

Finaali: FC Katse-Hevostelua 3-0.

Pronssi: Sintit-Tilt Agility 1-3, rp-kisana.

 

JOUKKUEET:

Hevostelua

UrsulanBeachPojat

FC Katse

Tiltti Agility

Sintit

 

Pelijärjestys: Yksinkertainen sarja kaikki kaikkia vastaan, jonka jälkeen finaalipelit: Runkosarjan 1.-2., 3.-4. ja 5.-6. Voitosta 3 pistettä, tasapelistä 1. Tasapisteissä järjestys määräytyy: 1) Keskinäinen ottelu, 2) Maaliero, 3) Tehdyt maalit. Sijoitusotteluissa suoraan rankkarikisaan, jos peli tasan. Yksi laukoja kerrallaan, jokainen pelaaja laukoo tarvittaessa.

Peliaika: 2×12 min (juokseva aika, kello pysähtyy ainoastaan erotuomarin määräyksestä, ei aikalisiä, ei lisäaikoja). Puoliaika yksi minuutti.

Joukkue: 4+1 (Sintit 5+1), vaihtopelaajien määrä rajoittamaton, lentävät vaihdot.

Rangaistukset: Punainen kortti = Ulosajo, keltainen kortti (2 x keltainen = ulosajo). Ulosajetun pelaajan voi korvata kahden minuutin kuluttua ulosajosta, eli kyseessä on eräänlainen ”jäähy”. Ulosajettu pelaaja ei voi pelata enää ko. ottelussa.

 

Muita sääntöjä:

– Rangaistusalue koko kentän levyinen (merkattu lipuin), rankkari vedetään rankkarialueen rajalta.

– Vapaapotkussa pallon ja maalin välinen alue oltava aina vapaa, eli EI muuria (hyökkäysalueen vapareissa kaikki muut pelaajat pallon takana)

– Rankkarin ja vaparin vetää aina rikottu pelaaja

– Sivurajaheitto TAI -potku. Kulmapotku normaalisti.

– Maalivahdille saa palauttaa käteen yhden kerran, tämän jälkeen sen on koskettava vastajoukkueen pelaajaa.

– Pallo pelattava pois omalta rankkarialueelta neljän sekunnin kuluessa

– Paljain jaloin, ei säärisuojuksia

– Saksipotkua ei saa estää

– Aloituksesta ei voi tehdä suoraan maalia

– Ei paitsiota

– Vapareissa ja alkupotkussa oltava viiden metrin päässä pallosta

– Kotijoukkue aloittaa ensimmäisen puoliajan

– Jos saman väriset paidat, vierasjoukkueelle liivit

– Kiistatapauksissa päätöksen tekee turnauksen jury (= paikalla olevat, ei joukkueissa pelaavat KSETK:n hallituksen entiset tai nykyiset jäsenet)